Shop Mobile More Submit  Join Login
Beetlejuice and Donnyjuice by Silvolf Beetlejuice and Donnyjuice by Silvolf
I drew this like three years ago but its good anyway. This is one of many Beetlejuice pics I'm dumping in scraps for ease of viewing.

Beetlejuice and his brother, Donny. Opposites don't attract....
Add a Comment:
 
:iconhattafan2593:
hattafan2593 Featured By Owner Sep 8, 2011  Student General Artist
Oh. My. CHRIST!!!!! HE LOOKS LIKE FLANDERS!!!!! RUN BJ!!! RUN BEFORE HIS GOODNESS INFECTS YOU!!!!!!!
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Sep 9, 2011  Professional Traditional Artist
YES ESCAPE FAST!!!
Reply
:iconcrazyabby2012:
Crazyabby2012 Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
Donnyjuice?... is that an OC or is he really from the show??
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Mar 7, 2011  Professional Traditional Artist
Nope, he was a real character from the show. BJ hated him because he was sweet and kind.
Reply
:iconcrazyabby2012:
Crazyabby2012 Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOFL what episode did he appear in?
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Mar 7, 2011  Professional Traditional Artist
Here are the episodes [link] I think he was in about three of the later ones.
Reply
:iconcrazyabby2012:
Crazyabby2012 Featured By Owner Mar 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
thanks :)
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Mar 8, 2011  Professional Traditional Artist
You're welcome!
Reply
:icongosen406:
Gosen406 Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
Oh, wow! Nice one! XD This is the best picture of them. I love the different backgrounds, each matching their personality XD Thats cool. You've drawn them well. Lovely work ^___^
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jan 7, 2011  Professional Traditional Artist
Glad you like it! Lol its a really old pic of them I did but I keep it here because people still like it.
Thanks for the :+fav:!
Reply
:icongosen406:
Gosen406 Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
8D With good reason! Its awesome!

No prob XD
Reply
:iconravyn-karasu:
Ravyn-Karasu Featured By Owner Dec 23, 2008
This is the only pic of Donny on the entire internet.
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Dec 24, 2008  Professional Traditional Artist
Really? Wow, I'm glad I put it up here then!
Thanks for the :+fav:!
Reply
:iconcrazyblonde13:
CrazyBlonde13 Featured By Owner Dec 9, 2008
Finally! A DonnyJuice piece! Damn he is so darn impossible to locate on this confounded contraption (Hot diggity!) Er...summary of my insanity: I LOVES THIS!
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Dec 10, 2008  Professional Traditional Artist
Heheh I drew this before I even saw him in the show. I've seen him now of course. Glad you like it!
Reply
:iconheart-of-a-villain:
Heart-of-a-Villain Featured By Owner Aug 18, 2008
omg, I remember that episode!!! kudos to a good memory...
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Aug 19, 2008  Professional Traditional Artist
Donny was so funny :XD: Thanks!
Reply
:iconheart-of-a-villain:
Heart-of-a-Villain Featured By Owner Aug 19, 2008
didn't bj have to like, get clean, or something?
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Aug 19, 2008  Professional Traditional Artist
Donny tried to make him be a better person but there were several episodes where BJ had to have a bath or a wash.
Reply
:iconheart-of-a-villain:
Heart-of-a-Villain Featured By Owner Aug 19, 2008
oh, yeah, i thought something like that happened.
Reply
:icondisturbedmediocrity:
DisturbedMediocrity Featured By Owner Mar 31, 2008
You know, up until today, I forgot about Donny Juice. :o
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Apr 1, 2008  Professional Traditional Artist
Glad I reminded you then!
Reply
:iconkatsumie:
Katsumie Featured By Owner Nov 18, 2007  Student Interface Designer
Donny's adorable. I don't know how those two can be brothers. x3
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Nov 18, 2007  Professional Traditional Artist
Me too, they're complete opposites.
Reply
:iconotaku06:
otaku06 Featured By Owner Sep 16, 2007
hahahaha! cool!
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Sep 16, 2007  Professional Traditional Artist
Thanks!
Reply
:iconnight-stalker13:
NiGhT-sTaLkEr13 Featured By Owner Jul 5, 2007  Hobbyist General Artist
haha this episode is good i love BJ id love him in pants ;) haha great work by the way!
Reply
:iconnight-stalker13:
NiGhT-sTaLkEr13 Featured By Owner Jul 5, 2007  Hobbyist General Artist
thats okays
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jul 5, 2007  Professional Traditional Artist
Thanks!
Reply
:iconwaffleryebread:
WaffleRyebread Featured By Owner May 12, 2007  Hobbyist General Artist
Did Beetlejuice really have a brother on the series?
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner May 12, 2007  Professional Traditional Artist
Yep! His name was Donny and he was an exact opposite to Beetlejuice, he was a goody two shoes mr perfect!
Reply
:iconphantomgirl:
PhantomGirl Featured By Owner Mar 2, 2007
Donnys' CREEPY. He's TOO good for Netherworld standerds.
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Mar 3, 2007  Professional Traditional Artist
Yeah I dunno why he's so well behaved.
Reply
:iconphantomgirl:
PhantomGirl Featured By Owner Mar 3, 2007
Well. I can sort of see why. Take my family for exsample. My little sis is miss goody. I'm the one who pulls the pranks on the big sis. They both get mad at me for that but I can't resist. THEY MAKE IT SOOOOO EASY!
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Mar 3, 2007  Professional Traditional Artist
Pulling pranks is fun though lol! April fools day is coming up too.
Reply
:iconphantomgirl:
PhantomGirl Featured By Owner Mar 3, 2007
That's my fave day of the year. It's the one day that I can pull pranks and not get in trouble!
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Mar 4, 2007  Professional Traditional Artist
Yeah me too, I've pulled some great ones in the past.
Reply
:iconprincesscarol:
PrincessCarol Featured By Owner Jan 22, 2007  Student Photographer
He is so annoyed by his brother LOL !
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jan 23, 2007  Professional Traditional Artist
Yeah they were never the best of friends lol! I have a comic about them.
Reply
:iconprincesscarol:
PrincessCarol Featured By Owner Jan 23, 2007  Student Photographer
I would like to see that ! I love BJ !
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jan 23, 2007  Professional Traditional Artist
I have about four of the comic series I won off eBay a few yers back. They're pretty good.
Reply
:iconprincesscarol:
PrincessCarol Featured By Owner Jan 23, 2007  Student Photographer
can you post some pages from it ?
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jan 24, 2007  Professional Traditional Artist
I can try to scan some of them if I can get the comics out from the back of my closet where they reside with all my other books.
Reply
:iconprincesscarol:
PrincessCarol Featured By Owner Jan 24, 2007  Student Photographer
YAY !
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jan 25, 2007  Professional Traditional Artist
I scanned them, here you go!
[link]
[link]
[link]
[link]

They're from various parts but it shows the brothers' interaction.
Reply
(1 Reply)
:iconspiderjuice:
Spiderjuice Featured By Owner Nov 15, 2006  Hobbyist Photographer
*Gasp!* It's Donny! :excited:

BJ: *glares :evileye:*
Me: ^^; Not that I don't love you too...
BJ: *:fork: bashes my head in with striped mallet and floats happily away as I sob and bleed*

*Recovers* I love those two! Thanks for dedicating a pic to them. I don't think anyone's ever done that before. :D :+favlove:
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Nov 17, 2006  Professional Traditional Artist
You're welcome ^_^ Donny's in a comic I have about them. Thanks for the :+fav:!
Reply
:iconwitchywanda:
WitchyWanda Featured By Owner Jan 11, 2006
...For brothers anyways.. =P
Reply
:iconsilvolf:
Silvolf Featured By Owner Jan 12, 2006  Professional Traditional Artist
Yay for brothers!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 400 × 703




Details

Submitted on
December 1, 2005
Image Size
139 KB
Resolution
400×703
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,209
Favourites
53 (who?)
Comments
54
Downloads
7
×